Skuteczne SEO



Skuteczne SEO

Działania zwane w pozycjonowaniem polegają na pozycjonowanie stron Warszawa przystosowaniu strony www do tego czego oczekuje od nas wyszukiwarka w celu uzyskania jak najlepszych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, na frazy które są skorelowane z tematyką pozycjonowanej witryny. W serwisie interpretacje dla omówienie zmian zachodzące w wyszukiwarce analizy polskiego rynku usług (aby wiedzieć np. jak wybrać rzetelną firmę i na co zwracać uwagę podpisując umowy pozycjonowanie stron) oraz przydatne informacje z zakresu promocji stron. Głównym celem pozycjonowania organicznego jest podniesienie widoczności strony w wynikach organicznych wyszukiwarek, a co za tym idzie wzrost ruchu na stronie, która w przypadku firm oferujących usługi lub produktu ma się przełożyć na znaczny wzrost sprzedaży.

Brak optymalizacji i pozostawienie w witrynie krytycznych błędów takich jak nieprawidłowe przekierowania, duplikaty stron, nieprawidłowa nawigacja czy brak wartościowych treści może znacznie utrudnić, a nawet uniemożliwić uzyskanie zadowalających efektów pozycjonowania. Przy czym warto pamiętać, że większa liczba zapytań brandowych może być efektem pozycjonowania strony, którego dodatkową korzyścią jest często zwiększenie rozpoznawalności. Google może ukarać witrynę za zbyt duże nagromadzenie słów kluczowych zarówno w treści, jak i w kodzie strony np. w meta tagach lub tekstach alternatywnych obrazków (alt).

Komentarze: 100


noavatar.png
Lucyna 2018-09-10

Oczywiście:)

noavatar.png
Morzysława 2018-09-11

Kasiu, dużo się teraz mówi o śniadKasiach czy mogłabyś kiedyś stworzyć post na temat tego jak powinien wyglądać taki jadłospis, wcześniej często się mówiło, że owoce i ogólnie węglowodany lepiej jeść w pierwszej połowie dnia. A ostatnio gdzieś przeczytała, że jeśli się np. 2 pierwsze posiłki będą bez węgli, to wtedy nawet na kKasiucję można zjeść węglowodany… trochę się w tym gubię chciałabym post na temat układKasia jadłospisu na cały dzień

noavatar.png
Ewelina 2018-09-11

Pani czy będzie przepis na domowe masło orzechowe, bądź jest takie które mogłaby polecić?

noavatar.png
Dobrosław 2018-09-11

Jeśli wstaję rano o 6;1 to mogę pierwsze śniadanie zjeść o 9;1 ,ponieważ tak najlepiej mi pasuje jednak nie wiem czy tak wypada.

noavatar.png
wladyslaw 2018-09-11

Od 4 miesięcy jestem na diecie paleo. Zaczyna mi powoli brakować pomysłów na urozmaicenie jadłospisu. Na szczęście wystarczy wejść na bloga i zaraz ślinka leci na samą myśl. Kasiu, dziękuje!

noavatar.png
Remigiusz 2018-09-11

Diana mam pytanie jak nazywa się ta apteka. Będę wdzięczna za odpowiedź.

noavatar.png
Monia 2018-09-11

Przede wszystkim witam, bo to mój pierwszy wpis na tym blogu.Jako weganin bardzo się cieszę, że forsujesz warzywa na jesień:)W diecie większości o tej porze roku zdecydowanie za dużo mięcha i ciężkich tłuszczów. A przecież mamy takie wspKasiałe i smaczne lokalne warzywka, z których można robić wyborne dKasia.PozdrawiamAdam

noavatar.png
Czcisław 2018-09-11

Kasia, właśnie upiekłam ciasto marchewkowe według przepisu… palce lizać, jest rewelacyjne! mogę się doczekać az dostane kolejna książkę w poczcie prosto z ze jesteś świetną sportsmenka to każdy już wie, ale chciałam wszystkich zapewnić ze przepisy są inne, oryginalne, zdrowe, proste i smaczne. Inspirujesz mnie jako osoba, a teraz jesteś ze mną w kuchni! pozdrawiam

noavatar.png
Domosław 2018-09-11

W jaki sposób stan tarczycy wpływa na ilość spożywanych węglowodanów?

noavatar.png
witoslaw 2018-09-11

2 tygodnie temu moja mama kupiła sadzonkę w sklepie ogrodniczym – zobaczymy czy będą owoce

noavatar.png
Olgierd 2018-09-11

Strzał w 1 ! się jak dziecko, że dietę mogę dopasować do treningów! się na konto, a tu niespodzianka, możliwość zmiany diety. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Z przyjemnością będę testować zespół jest począwszy od przepisów aż do wsparcia i motywacji!! się, że dzięki tak genialnym przepisom zyskuję tyle pozytywnej energii i kulinarnego doświadczenia! 😉

noavatar.png
Domicela 2018-09-11

Dziekuje juz poszedl link do calej rodziny A ja z mezem,oczywiscie jak zwykle wyprobuje.Kocham za to co robicie.Buziaki,Monika

noavatar.png
waclaw 2018-09-11

Pyszne;) posypalam dodatkowo rozmarynem .Dodam ze pierwszy raz jadlam szparagi i jest to jedno z moich ulubionych warzyw.Dziekuje;)

noavatar.png
Borys 2018-09-11

tak oraz zmikoswany z masą

noavatar.png
Bogumił 2018-09-11

Pani dziękuję za porady na pewno skorzystam!

noavatar.png
Rita 2018-09-11

Jaka jest wartość kaloryczna takich muffinek?

noavatar.png
Czabor 2018-09-11

Super dzisiaj kupiłam piłkę gimnastyczna i będę próbować !

noavatar.png
Gosia 2018-09-11

Bardzo wazne dla mnie- czy kuskus jest tak samo niezdrowy jak inne wyroby pszeniczne ?

noavatar.png
Maciek 2018-09-11

Tak, taka herbata ma takie same właściwości. Jednak polecam parzenie tradycyjne. Taka herbata ma lepszy smak ze względu na to, że liście otwierają się w czajniczku i dają specyficzny aromat. W saszetkach są pokruszone liście i łodyżki co daje inne właściwości. Dla mnie jest to niewłaściwe postępowanie.

noavatar.png
Darosław 2018-09-16

Dziękujemy,

noavatar.png
Franek 2018-09-16

A regeneracja?

noavatar.png
zdzislawa 2018-09-16

Kasiu….Czy sok z sokowirówki jest dobry?Ostatnio oglądałam program, w którym twierdzili że tylko przez 2 godziny.Najlepsze są wyciskarki śrubowe, które zachowują wszystkie wartości owoców, chlorofil itd…Przy okazji reklamowali wyciskarkę za 1 …..Proszę o odpowiedź,Ponownie pytam gdyż poprzedni wpis nie ukazał się;/Pozdrawiam,

noavatar.png
witold 2018-09-16

Odpowiednia dieta potrafi zdziałać cuda. Oprócz tego ja zażywam kapsułki z pierzgą pszczelą oraz witaminę c. Daje to znakomite efekty i prawie nigdy nie choruję

noavatar.png
Grzymisław 2018-09-16

Mozna czyms zastapic jajka? vegan?

noavatar.png
tobiasz 2018-09-17

Czy mozna prosic o podanie na podstawie tego przykladowego jadlospisu zawartosci % tluszczow i weglowodanow oraz zawartosci mikro i makro skladnikow, witamin, blonnika pokarmowego w diecie.Pozdrawiam

noavatar.png
Alfreda 2018-09-17

Kasiu moze kolerzance pomoze terapia gersona. Jest bardzo skuteczna w leczeniu raka. Trzymaj sie jestes aniolem. Pomagasz bardzo wielu osobom w szczegolnosci tym mlodym nastKasiutka do ktoryh tak trudno jest dotrzec. Dziekujemy !!!!!:-)

noavatar.png
Lubomira 2018-09-17

Kasia bez watpienia ma imponujace doswiadczenie w ukladKasiu diet sportowcow ,ale dla dzieci chyba jeszcze niewystarczajace ( bez urazy 😉 ) , narazie karmi piersia . Ale na rynku sa naprwde dobre pozycje o zdrowym odzywiKasiu dzieci np „Zdrowe dzieciaki” wiec moze zostawmy odzywianie naszych dzieci tym co zjedli na tym zeby ?? pozdrawiam i zycze zdrowia duzaMama calkiem zdrowej , nastoletniej dwojki

noavatar.png
Kalasanty 2018-09-17

Przysioady wykonuję dosć często i efekty widać

noavatar.png
Misiek 2018-09-17

Prosty przepis takie uwielbiam!!!Często korzystam z dań z książki a bananowy chleb z przyprawami korzennymi czy jaglana zapiekanka z brokułami goszczą na moim stole bardzo często ! na moje brownie z truskawkami bo właśnie jest w piekarniku !

noavatar.png
Danio 2018-09-17

Kasiu a jakie cwiczenia polecasz na poprawienie biustu ??

noavatar.png
Remigiusz 2018-09-17

Pani wiem, że poleca zrezygnowanie z nabiału. Z czego w takim razie czerpać wapń?

noavatar.png
Barnim 2018-09-17

A czy woda aloesowa dla młodych sportowców jest wskazana?

noavatar.png
Olgierd 2018-09-17

Kasiu, wiem, że moim pytaniem nie wpasuję się w powyższy post, za co przepraszam, ale wierzę, że odpowiedź ucieszy nie jedną z czytelniczek. Często zdarza mi się chrupać w pracy wafle ryżowe. Co o nich myślisz? że na bezkarność w zjadanej ilości wafli nie można sobie pozwolić, bo 1 g to aż 1 kcal, ale czy ze względu na ich „pożywność” warto je zajadać, czy może znaleźć zdrowszy zastępnik?. Bardzo cenię, że nie traktujesz swojego bloga po macoszemu i że każdego dnia można znaleźć na nim kolejny wpis. Powodzenia i sukcesów w rozwoju bloga!

noavatar.png
Przymyslaw 2018-09-17

witam czy mogłaby podać jakąś dietę na lepszą cere?pozdrawiam

noavatar.png
Horacy 2018-09-17

Kasiu wszystko super, fajnie.Jakieś 3 tygodnie temu dowiedziałam się, ze pojadę na letni obóz- jestem mega podekscytowana, jak się dowiedziałam to płakałam i cieszyłam się jak dziecko z tego, ze spełni się moje marzenie. Treningi w aplikacji wykupiłam od razu jak tylko weszła, szafka w pokoju nie domyka się bo jest zapełniona produktami- jesteś dla mnie wzorem. Problem w tym wszystkim jest taki, ze od 2 lat choruje na niedoczynnosc tarczycy, leczę się, chodzę po różnych lekarzach i każdy zmienia mi dawki leków. Na dzień dzisiejszy wazę 1 mam 1 lata i 1 wzrostu – co robić – staram się jeść zdrowo, poć dużo wody, jeść 5 posiłków w danych odstępach czasu – jak tylko dowiedziałam się ze jadę na obóz wykupiłam karnet na siłownie i zaczęłam ostro ćwiczyć – przecież nie chce się ośmieszyć na obozie i być gdzieś w tyle nie dając rady !!!! dziś na bieżni myśląc o porannych marszobiegach na obozie i przez myśl mi przeszło – biegniesz truchtem tylko kilka minut i już nie dajesz rady a chcesz jechać na obóz ? sobie darować, przecież wszyscy tam będą w super formie ? nie wiem co robić, wiem ze ogrom ludzi ma problemy z tarczyca i nie robią z tego powodu wielkiego halo, ale dla mnie jako dla młodej osoby, która przybiera na wadze mimo wielu wyrzeczeń, ćwiczeń itp to jest tak jak codziennie ktoś dawał mi po twarzy….i co teraz ?!

noavatar.png
Konstancjusz 2018-09-17

możemy dodać przyprawy, tylko zależy które np. tymianek, majeranek, pieprz cayenne, kurkumę

noavatar.png
Dorota 2018-09-17

Kasiu, do mniej więcej jakiej zawartości tłuszczu polecałabyś mleko kokosowe gęste?Tu w przeważnie można dostać 1 %, czy takie może być?

noavatar.png
wojciech 2018-09-18

Kasiu, znasz świetny przepis na sałatkę z kaszą jaglaną? i życzę

noavatar.png
Brykcjusz 2018-09-18

Ocet jablkowy wspomaga pozyteczna flore bakteryjna jelit ale sam nie wystarczy, po tygodniu postu jelita są szczelne ,potem zdrowe odżywianie,to mój sposob na zdrowie.

noavatar.png
Bolesława 2018-09-18

Właśnie wróciłam z zakupów i zabieram się za pieczenie Uwielbiam takie nieskomplikowane przepisy i połączenia smakowe – kurczak i szpinak, do tego kurki – mniam mniam

noavatar.png
Liwiusz 2018-09-18

Zdrowie odżywienie jest mi ideologicznie bliskie od dawna. Wierzę w zblilansowaną dietę, bez drakońskich wyrzeczeń. W świeże, pachnące potrawy. I to, że ciało sygnalizuje co jest dla niego dobre. Niestety minęło zbyt wiele poniedziałków, zanim zaczęłam działać bardziej cieszę się, że zajrzałam na stronę czystym przypadkiem. Bo niespodziewanie znalazłam tu rozwiązanie dla swojego problemu, wykupiłam plan żywieniowy i od soboty pracuję nad sobą razie jestem jeszcze oszołomiona ilością spożywanych posiłków, bo dotychczas poza śniadaniem, jadłam mega nieregularnie. Chwilowo ciężko jest mi się wyrobić ze wszyststkimi 5 posiłkami – mam wrażenie, że cały czas jem że mam zdecydowanie za mało małych garnków. Ale bardzo odpowiada mi formuła modelu żywienia. W końcu mogę wyeliminować z diety gluten, cukier i mleko co od dawna chciałam zrobić. A jest to tak proste jak wydrukowanie listy zakupowej i gotowanie bajecznie prostych posiłków według planu w telefonie. Organizacyjnie, muszę to wszystko jeszcze dopracować, ale jestem pełna motywacji! są świeże, smaczne i wypełniają kuchnię przepieknym zapachem. Dziękuję

noavatar.png
Pamela 2018-09-18

Wow, nie wiedziałam że te warzywa, których główna część rośnie póz ziemią są rozgrzewające:) warto znać takie informacje.

noavatar.png
Dobiesława 2018-09-18

Kasia a masz jakieś na piłkę nożną albo na chudnięcie

noavatar.png
Eliasz 2018-09-18

A ja powiem, że reklama mi się podobała ; />Byłem zaskoczony ale pozytywnie, i uważam, że wyszło bardzo naturalnie i fajnie. Dużo pozytywnej energii i wyważonego poczucia humoru.

noavatar.png
Gracjan 2018-09-18

To była sama przyjemność, myślałam, że nie dam rady, ale tak nas zagrzewaliście do walki… nadzieję, że do szybkiego zobaczenia 😉 dla całego :*

noavatar.png
Leontyn 2018-09-18

Super!Gratulacje!

noavatar.png
Nieprasz 2018-09-18

Nie radziłabym!

noavatar.png
Bogumił 2018-09-19

Kasiu, widząc te emocje na zdjęciach musiało być niesamowicie !Planujesz może jakiś trening w lub okolicach ?Bardzo chciałabym przeżyć to co się dzieję na twoich treningach będąc na nich , a nie tylko na ekranie telewizora.Mam jeszcze jedno pytanie. Czy mogę sama ćwiczyć w domu w wieku 1 lat ? z wf-u twierdzi, że nie powinnam, ponieważ mogę te ćwiczenia źle wykonywać. Bardzo lubię ćwiczyć , dobrze się po nich czuję. Z góry dziękuje za odpowiedź

noavatar.png
wioletta 2018-09-19

Ja również 2 razy w tygodniu mam trening ok 1 - dość intensywny. Dietę od mam rozpisaną na te dni tak, że ok 1 jem kKasiucję, o 1 posiłek przedtreningowy- głównie węglowodanowy, po treningu mam posiłek potreningowy (np koktail z banana, mleka kokosowego, awokado i białka albo jakiś ryż z kurczakiem).

noavatar.png
Laura 2018-09-19

Aneto, powszechne jest przekonanie, że cukier trzcinowy jest zdrowszy od białego, ale nie jest to prawdą: cukier trzcinowy ma prawie tyle samo kcal co sacharoza (ok. 1 kcal w 1 g), a przy tym ma większy indeks glikemiczny: c. trzcinowy – 1 , c. biały – 1 . Ja polecam stewię: 0 kcal i 3!

noavatar.png
Michalina 2018-09-19

Pyszne;) posypalam dodatkowo rozmarynem .Dodam ze pierwszy raz jadlam szparagi i jest to jedno z moich ulubionych warzyw.Dziekuje;)

noavatar.png
Bazylisa 2018-09-19

A ja uwielbiam jesień piękna pora roku. Mówi się, że jesień to deprymujący okres, a wystarczy pozytywne nastawienie Genialnie teraz wygląda ten blok

noavatar.png
Kuba 2018-09-19

Wow, super sprawa

noavatar.png
Olaf 2018-09-19

Wszystkiego najlepszego marzeń i abyś dalej się rozwijała i zarażała swoją pasją wszystkich ludzi na całym świecie. Pociechy z corci i męża tak szybko rosną 🎂🎂🎂🎂💋💋

noavatar.png
Miruś 2018-09-19

Aplikacja daje możliwość korzystKasia z jedynie z samych treningów

noavatar.png
Gerard 2018-09-19

aaa i szanuj ludzi, banalny błąd w komentarzu, „Twoje” piszemy od dużej litery a nie od małej, tak wypada :))

noavatar.png
Bożo 2018-09-19

Szerokie ma zastosowanie czarny bez. Można powiedzieć, że pomaga leczyć wiele chorób bądź dolegliwości. Warto go zastosować. Przygotowuje pani wiele cennych i unikatowych informacji. Pozdrawiam.

noavatar.png
Kamelia 2018-09-19

Jest strona internetowa? adresu nie odnajduje.

noavatar.png
Lilla 2018-09-19

Genialna sałatka. Trochę bałam się tych połączeń smakowych,ale okazały się cudowne w smaku:-)

noavatar.png
Hipolita 2018-09-19

Pani ciasto bardzo smakowało mężowi i córeczce:-) dla mnie jest świetnie, bo szybkie w przygotowKasiu;-) takim przepisom mogę serwować mojej rodzinie pyszne, zdrowe desery- dziękuję!

noavatar.png
Ronald 2018-09-19

Nie mogę sobie zrobić „wolnego” od tego bloga nawet w) stąd też pozdrawiam twórców i. Cudownych rodzinnych />Tym razem poza wspKasiałymi przepisami, moją uwagę przykuł szary sweter. Dlatego ponawiam pytanie, gdzie można znaleźć taki egzemplarz?:)

noavatar.png
Huberta 2018-09-20

Choć to nie jest związane z tematem jestem ciekawa jakiej używa pasty do zębów? to prawda, że zawarty w niej fluor szkodzi? jakiś artykuł dotyczący zdKasia i używKasia podstawowych kosmetyków?

noavatar.png
Nierod 2018-09-20

e, to nie do) tylko do na początku😉

noavatar.png
Paloma 2018-09-20

Frytki z batatów i grzanki czosnkowe <3 przekąski z aplikacji. Polecam, bo są absolutnie przepyszne i nie czuć, że się jest na diecie

noavatar.png
Mściwoj 2018-09-20

Tez staram się pic dużo wody, lecz w zasadzie pije ciągle ta butelkowana a do kranowy brak mi zaufKasia. Ostatnio myslalam nad kupieniem dzbanka filtrujacego i zastanawiam sie czy to bedzie dobry wydatek? oczyscic mi wode z kranu, ale nie wiem czy nie zatrzyma tez cennych wartosci

noavatar.png
Jarosława 2018-09-20

Kasiu, kiedys dodalas swietny post o wlosach. Prosimy o taki n/t pielegnacji cery :))

noavatar.png
Izka 2018-09-20

Witaj można wiedzieć jakiego kupujesz łososia ??Pozdrawiam

noavatar.png
Martynian 2018-09-20

Ja właśnie nie dawno przekonałam się o jej fajnym działKasiu 😉 a jak często można ją pić? kilka razy dziennie? czy codziennie nie można? na odp.Pozdrawiam 😉

noavatar.png
Hermes 2018-09-20

Myśle ze jak odstawisz po kuracji ten specyfik to bedziesz miała efekt jojo . Sport i zdrowe odżywianie to jedyny sposób .Pozdrawiam

noavatar.png
Lubomirz 2018-09-20

Ale pysznie to wygląda 😉 spróbować!

noavatar.png
Erazm 2018-09-20

Można zakupić gotowe herbatki z suszonymi owocami lub w formie suplementu w kapsułkach.

noavatar.png
Adelajda 2018-09-20

Nie moge sie do tego przekonac, boje sie o dzidziusia, ale daje przyklad! roboty ;D

noavatar.png
Marcin 2018-09-20

jeszcze troszkę

noavatar.png
Rafal 2018-09-20

Wyszły elegancko jeszcze zmielone orzechy. Pycha 😉

noavatar.png
Dalemir 2018-09-20

Problem polega na tym, że i tak trzymam się wszystkich zasad. W komunikacji miejskiej ogrzewanie i choroby innych pasażerów niestety powodują, że łatwiej się można zarazić. Napisz proszę artykuł, jak szybciej wyzdrowieć i wyjść z przeziębienia. Olejek oregano, imbir, czosnek, propolis, żurawina pomagają mi w tym.

noavatar.png
Kornel 2018-09-21

Mniam… maliny i arbuz ulubione pKasiuczenie

noavatar.png
wioletta 2018-09-21

Genialna sałatka. Trochę bałam się tych połączeń smakowych,ale okazały się cudowne w smaku:-)

noavatar.png
Antek 2018-09-21

Mega mi się podobają takie posty i ja również czuję poprawę w każdym aspekcie po zastosowKasiu kilka porad od. Pozdrawiam

noavatar.png
zuza 2018-09-21

Mój synek do 1 miesiąca życia jadł wszystko, nawet „bezsmakowe” kaszki ekologiczne i nagle przyszedł kryzys, zaczął wybrzydzać, nadal je sporo ilościowo ale bardziej monotonnie. Nowości też nie bardzo chce próbować. Może to taki etap.Mam nadzieje, ze mu to minie, bo oboje z mężem jemy zdrowo i chcemy żeby jadł to co my.

noavatar.png
Demetria 2018-09-21

Nonsens, przepisy jak najbardziej do zrobienia dla chcacego nic trudnego

noavatar.png
Ostrogniew 2018-09-21

Kasiu prosze poleć jakiś dobry ekstrakt waniliowy i gdzie go kupic dziękuje

noavatar.png
Klemens 2018-09-22

Skarbnica wiedzy! trafia w temat. Akurat tego było mi trzeba. Świetny post

noavatar.png
Sybilla 2018-09-22

To tak odnośnie podpunktu 1 – ograniczanie stresogennych czynników, np stresu podczas stKasia w kolejce czy korku 😉

noavatar.png
Fausta 2018-09-22

Ciekawy przepis! i do tego jak smacznie te kotleciki wyglądają <3

noavatar.png
Nestor 2018-09-22

Pani. A jak ma się odżywianie w połączeniu z aktywnością fizyczną?Mam na myśli bieganie. Wiem, ze i uprawia ten sport. Jest szczuplutka. Biegam od dwóch lat, jednak od kilku miesięcy robię to regularnie i intensywniej. Trzy razy w tygodniu po około 8 km.Może to niewiele jednak dla mnie to bardzo dużo. Pojawil się problem, bo urosły mi mieście i nabrałam dość masywnej sylwetki. Chciałam by moja waga spadła a nie narosły mało kobiece mięśnie. Wręcz przeciwnie. Ważę więcej. Może to kwestia wody? jakiegoś czasu pije 3 litry. Może zatrzymała mi się w organizmie. Cellulit nadal jest niepokojący. Jest to dla mnie bardzo krępujące.

noavatar.png
Ostap 2018-09-22

Rozstępów nie da się pozbyć, tylko te świeżo powstałe, różowe. ,,Białe” rozstępy to blizny, które pozostaną z nami do końca życia.

noavatar.png
Rajnold 2018-09-22

Dziękuję! serdecznie ????

noavatar.png
Maciek 2018-09-22

Pisałam juz post na temat proszku zasadowego

noavatar.png
Tomasz 2018-09-22

To był totalnie magiczny czas <3 !!!

noavatar.png
tymek 2018-09-22

Koktajle i herbata firmy nie służą do odchudzKasia, mają one za zadanie dostarczyć takich składników odżywczych do organizmu, których nie dostarczysz poprzez żaden inny posiłek. Moim zdaniem jeśli nie stać na typowo ekologiczne produkty koktajle są świetnym rozwiązaniem.

noavatar.png
Przemysl 2018-09-22

Czy szpinak/rukole można zastąpić świeża natka pietruszki? jej ogramna ilość i zastanawiam się czy by się tutaj nadała:)

noavatar.png
Monia 2018-09-23

Cieszy oczy taki dres!

noavatar.png
Sabin 2018-09-23

Można ćwiczyć przy rozejściu mięśni brzucha?

noavatar.png
Stella 2018-09-23

To był totalnie magiczny czas <3 !!!

noavatar.png
Alfreda 2018-09-23

Kasiu nie uwierzysz gdzie w sobotę kupiłam batony, w ….aptece w małym mieście

noavatar.png
Natalia 2018-09-23

Kasiu w jakiej cenie jest badanie microflora scan w klinicę vitaimmun? kiedy będzie przepis na to ciacho z musem co jadła twoja przyjaciółka;D

noavatar.png
Eleonora 2018-09-23

Polecam bardzo dobre:)

noavatar.png
wirginia 2018-09-23

Super wygląda strasznie smacznie, ja cały grudzień przed świetami eksperymentuje i kosztuje zdrowych korzennych łakoci… nie ale może na jutro bym zrobiła. Pyt dotyczące chlorelli z poprzedniego posta, czy polecasz chlorellę w tabletkach/ pastylkach ?

noavatar.png
Radzislaw 2018-09-23

Ile ma być wody do ugotowKasia kaszy?

noavatar.png
Ewelin 2018-09-23

myślę że 1/2 szklanki

Top